Dag 38: Bondi Beach - Reisverslag uit The Rocks, Verenigde Staten van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 38: Bondi Beach - Reisverslag uit The Rocks, Verenigde Staten van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 38: Bondi Beach

01 Januari 1970 | Verenigde Staten, The Rocks

Op de dag dat wij elkaar 5 jaar geleden ontmoet hebben, zijn we deze speciale dag gaan vieren op het strand op Bondi Beach. Op het moment zijn de school holidays, dus we waren niet de enige op het strand. Genoeg leven dus! Het water was helaas wel erg koud, of zoals Semmy zei: "zelfs de noordzee is nog warmer!"
Er waren genoeg golven te vinden plus het was 30 graden, dus surfers in overvloed hier. Dit was wel leuk om te zien!
Na enkele uren op het strand vertoefd te hebben zijn we nog even naar ons hotel gegaan waar we nog even mochten genieten van het zwembad en we ons daarna ook konden douchen.
We hebben heerlijk gerelaxed de laatste dag van de vakantie en gaan ontspannen aan de lange terugreis beginnen. Morgenmiddag om 13.00 uur landen we op Schiphol. Wij zijn ook blij om jullie allemaal weer te zien. Tot snel!