Dag 36: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 36: Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 36: Sydney

05 Oktober 2016 | Australië, Sydney

Vandaag hebben we heerlijk Sydney ontdekt. Wat een leuke stad is dit, een grote stad, een waanzinnig grote stad en toch heerlijk aan het water met verschillende stranden. Niet slecht hoor. Vandaag de hop on hop off bustour gedaan, waar we een fijne indruk hebben gekregen van de stad. We hadden heerlijk weer en zaten zodoende lekker op het bovendek van de open bus. Zo ontdekten we dat Darling Harbour een leuke plek is en daar zijn we 's avonds ook terug naar toe gegaan om een hapje te eten.
Ook zijn we met de hop on hop off bus geweest bij het bekendste strand van Sydney: Bondi Beach. Een erg leuk strand, waar het ook lekker druk was voor een doordeweekse woensdag. De golven waren flink aanwezig en er werd ook flink gesurft.
Overdag zijn we ook nog naar de Sydney Tower geweest. Of beter gezegd in de Sydney Tower geweest, vanuit deze toren heb je een prachtig uitzicht over heel Sydney. Erg leuk!
Wat je in Sydney ook hebt is iets wat we nog niet eerder kenden. Boten die dienen als openbaar vervoer. Zo namen we de boot naar Darling Harbour. Echt ideaal!
's Avonds zijn we naar de bioscoop geweest en hebben heerlijk een filmpje gekeken voor onze prachtige dag ten einde kwam.
Morgen gaan we Sydney weer verder ontdekken, we hebben er zin in!