Dag 32: reisdag Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 32: reisdag Hervey Bay - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 32: reisdag Hervey Bay

01 Oktober 2016 | Australië, Hervey Bay

Het is alweer oktober, de hele maand september zijn we weggeweest. Ongelooflijk!
Vandaag stond de langste autorit van de vakantie op het programma. Airlie Beach naar Hervey Bay, 880 kilometer schoon aan de haak en ongeveer 10 uur rijden gaf de Neverlost aan. Rond half 9 vertrokken we en zonder al te veel moeite en tussenstops kwamen we om klokslag 7 uur in de avond aan. Het verliep dus allemaal heel soepeltjes. We hebben deze keer weer een appartement en deze hoort bij een hotelachtig complex. Dit ziet er allemaal erg mooi uit. Aan dit complex zit ook een restaurant vast. Van de lange reis hadden we wel wat honger gekregen en we dachten daar gaan we even lekker eten. Maar na 3 happen hebben we het beiden laten staan. Wat was dit slecht zeg. Het leek wel of het er al even stond en even opgewarmd was, niet te eten. In de naastgelegen lounge was er een feestje leek wel die avond, de ene was nog gekker gekleed dan de ander. Dat er een paar mannen zich als vrouw hadden verkleed en enkele vrouwen de gekste pakjes aan hadden leek niemand zich iets van aan te trekken. Wat een aparte eerste avond was dit voor ons zeg..
Morgen gaan we naar Fraser Island, de reden waarom we hier zijn. Dit is het grootste zandeiland ter wereld en moet enkele mooie dingen hebben om te zien. We zijn benieuwd!

• 05 Oktober 2016 - 22:41

Bas En Miriam:

Geweldig om iedere keer weer jullie verhalen te lezen. We zijn erg benieuwd naar al jullie foto's! Geniet nog van jullie laatste dagen! Tot snel. X