Dag 12: Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 12: Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 12: Melbourne

11 September 2016 | Australië, Melbourne

Na een nachtvlucht te hebben gehad van Bali naar Melbourne kwamen we moe maar toch verheugd aan in Australië. Alles verliep heel soepeltjes met de vlucht en we waren ook zo bij ons hotel, gelegen naast het Albert Park. Tijdens de rit naar ons hotel zagen we al snel dat het een mooie stad is en dat we blij waren om weer in de westerse wereld te zijn.
We hadden al gehoord dat Melbourne de sportstad van Australië was, maar dat hebben we ook gezien.  In het Albert Park, wat overigens een prachtig park is wat alles te bieden heeft wat je maar kunt bedenken, zag je mensen rennen, fietsen, snelwandelen, zeilen, golfen, jeu de boulen en ook waren er zwemwedstrijden. We konden dus niet achter blijven en als echt Nederlanders hebben we een fiets gehuurd en over het formule 1 circuit gefietst van Melbourne. Want zoals de formule 1 fans wel weten wordt ieder jaar de F1 gehouden in het Albert Park. Het was leuk om te zien hoe de baan eruit ziet en hoe de pitstraat eruit ziet!
Verder zijn we ook de stad in gefietst om een eerste korte kennismaking te krijgen van de stad. Ondanks dat we een nacht hebben overgeslagen hebben we niet stilgezeten en hebben we een leuke dag gehad en genoten van Melbourne. Halverwege de dag waren we toch wel helemaal kapot en zijn we richting ons hotel gegaan. Morgen gaan we Melbourne verder ontdekken!

• 11 September 2016 - 18:10

Ilse:

Hee luitjes, geniet ze daar down under! Xxx

• 12 September 2016 - 13:35

Carla:

whoppa. helemaal downunder. Amazing!