Dag 27: Stranddag Port Douglas - Reisverslag uit Trinity Beach, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 27: Stranddag Port Douglas - Reisverslag uit Trinity Beach, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 27: Stranddag Port Douglas

26 September 2016 | Australië, Trinity Beach

Vandaag hebben we een rustig dagje achter de rug. Heerlijk relaxt ontbeten en daarna rustig aan gedaan en richting Port Douglas gereden. Daar moest een mooi groot strand zijn, Four Miles Beach. Aangekomen bij dit strand zag het er inderdaad prachtig uit. Maar we kunnen concluderen dat alle stranden hier in Australië mooi zijn. Ze hebben hier niet te klagen over de stranden.
Four Miles Beach is zoals de naam al zegt een lang strand, dit in tegenstelling tot veel andere kleinere strandjes hier in de buurt.  Het is ook niet zo een heel diep strand, je moet ver lopen om dieper te geraken. Dit maakt het ook een erg warme zee. Het leek wel of je in een warm bad stapte als je het water in liep.
We hebben vandaag dus niet zoveel gedaan, heerlijk aan het strand gelegen en een boekje gelezen. Morgen gaan we weer rijden, deze keer richting Airlie Beach.