Dag 25: Cairns - Reisverslag uit Trinity Beach, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 25: Cairns - Reisverslag uit Trinity Beach, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 25: Cairns

24 September 2016 | Australië, Trinity Beach

Vandaag heerlijk ontbeten met uitzicht over de oceaan. Wat wil je nog meer..
Je merkt goed dat er hier een heel ander klimaat heerst dan in de woestijn. Best opmerkelijk eigenlijk, want het is maar 2,5 uur vliegen van elkaar. Het is hier rond de 30 graden overdag en een stuk vochtiger. We zitten dan ook wel aan zee, dus dat verklaart een hoop!
We slapen in Trinity Beach een klein dorpje of wijkje van Cairns. De zee zoals die hier is, is echt mooi en zoals een zee eigenlijk moet zijn. Een zeetemperatuur van een graadje of 27, mooi helder water en een mooi strand. Alleen waarschuwen ze wel voor krokodillen en met name Semmy schrikt dat een beetje af. Toch zijn we even de zee ingegaan. Het is gewoon te heerlijk!
Voor de rest hebben we nog meer ontspanmen en aan het zwembad gelegen wat bij ons appartementencomplex hoort. Heerlijk!
Cairns staat bekend om haar toegangspoort tot de Great Barrier Reef. Ook wij gaan hier een kijkje nemen, morgen stappen we op de boot en gaan hopelijk genieten van een schitterende dag met een hoop zon, een mooie zee en veel koraalrif. Vandaag was het weer al helemaal top!

• 24 September 2016 - 14:35

Ilse:

Wauw, wat een uitzicht, heerlijk genieten! X