Dag 16: Twelve Apostles - Reisverslag uit Strathalbyn, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 16: Twelve Apostles - Reisverslag uit Strathalbyn, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 16: Twelve Apostles

15 September 2016 | Australië, Strathalbyn

Toen we opstonden en de gordijnen open sloegen dachten we: oei oei wat een weer. Het zag er niet goed uit. Maar eenmaal aangekleed en opgefrist was het droog geworden. Dus vol goede moed zijn we de Twelve Apostles gaan bekijken! Maar wat een wind zeg, niet normaal.  De zee was ruw, maar wel heel indrukwekkend daardoor. Wat waren de apostelen toch mooi zeg! Echt groots en mooi zeg.  We kunnen wel begrijpen waarom er over een paar jaar geen apostelen meer zijn.  De wilde golven die tegen de omhoog staande rotsen klappen zijn niet niks. Na de Twelve Apostles bekeken te hebben zijn we doorgegaan met het bekijken van andere bezienswaardigheden. Er zijn namelijk ook bruggen, bogen, grotten uitgeslagen door de regen en de wind. Deze hebben we ook bezocht, erg leuk!
Na een ochtend al deze bezichtigingen bekeken te hebben zijn we rond het middaguur vertrokken aan onze lange autoreis richting Strathalbyn. Deze rit duurde 7 uur, maar dit verliep allemaal heel makkelijk en de rit was zo voorbij. Ook omdat we tussendoor de echte Australiërs hebben ontmoet, namelijk de kangoeroes! Wat een pracht beesten zeg! We hebben ook kangoeroes met hun baby'tje gezien. Wat leuk zeg! Wat huppelen en springen ze leuk. We hebben er denk ik wel een stuk of 50 gezien!
We zijn nu in ons hotel in Strathalbyn.  Een hotel anderhalf uur van Kangaroo Island af. Hier gaan we morgen heen en daar blijven we twee nachten.

• 15 September 2016 - 22:55

Nick:

Goodmorning happy couple!
    Super mooi die twelve apostels. Had ze ooit op tv gezien bij all you need is love! Jullie genieten daar ook van jullie liefde! Op naar het westen, is het daar beter weer?
    Enjoy

• 15 September 2016 - 23:14

Niels En Esther :

Wauw wat een leuke dag weer. Leuk om iedere avond jullie verhaal weer te lezen.
    Bijzonder hoe de natuur iets creëert en vernietigd. Super om zoveel Kangaroos tegen te komen.
    Veel plezier in Kangaroo Island! Geniet ervan samen.
    Wij gaan slapen, voor jullie goede morgen en een fijne dag vandaag.
    Liefs

• 15 September 2016 - 23:24

Hoi Nick!
    Wat een leuk berichtje. Ik kende ze idd ook van tv. Jazeker doen we dat :)
    Ja wij zijn net wakker en we hebben een strak blauwe lucht! Super fijn!! Werk ze morgen weer.
    Xxx

• 15 September 2016 - 23:24

Hoi Nick!
    Wat een leuk berichtje. Ik kende ze idd ook van tv. Jazeker doen we dat :)
    Xxx

• 17 September 2016 - 10:03

Hoi Niels en Esther,

Zie nu pas jullie berichtje. Was denk ik eergisteren een reactie op Nick zijn bericht aan het schrijven en heb daardoor die van jullie niet binnen zien komen, sorry!
    In ieder geval bedankt voor jullie berichtje, leuk om te horen dat jullie het leuk vinden om de verslagen te lezen!
    Fijn weekend!

Liefs