Dag 14: Melbourne - Reisverslag uit Middle Park, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 14: Melbourne - Reisverslag uit Middle Park, Australië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 14: Melbourne

13 September 2016 | Australië, Middle Park

Vandaag was de derde en laatste dag in Melbourne.  It was raining cats and dogs this morning. Wat een weer zeg.. dat was minder. Gelukkig werd het gaandeweg de dag steeds iets droger en aan het einde van de middag was het droog.
Maar wat ga je doen met al die regen.. nou ja, de was. Want als je enkele weken op vakantie gaat, moet er zo af en toe toch wat gewassen worden. We hadden het geluk dat er 50 meter van ons hotel een wasserette lag. Hier hebben we vanmorgen de was in de wasmachine gedaan. Toen zijn we gaan ontbijten en na het ontbijt was de was weer schoon en hebben we deze op onze kamer neergelegd om te drogen.  's Avonds aangekomen waren er enkele nog niet droog en deze hebben we toen kort in de droger gedaan bij de wasserette, zodat we alles daarna konden strijken. Zo kon alles weer netjes en schoon de koffers in!
Verder hebben we onze visitor bustour verder afgemaakt en ook moest Sven even naar de kapper! Wie kan er nou nog meer zeggen dat z'n haren in Melbourne zijn geknipt!
Het grote cricket stadion waar gisteren al over werd gesproken, daar hebben we vandaag een tour van gekregen. Ook wordt hier Australian Football gespeeld. Dit is een sport die wij niet kennen, maar het heeft een beetje weg van rugby maar toch ook heel anders. Je moet namelijk scoren door te schieten tussen 2 palen en de regels verschillen nogal.
De rondleiding was vooral interessant voor Sven, Semmy had niet zoveel met verhalen en bezienswaardigheden over sporten die ze nog nooit had gezien.
Dus daarom zijn we 's avonds filmpjes gaan kijken van cricket en Australian Football.
Morgen gaat onze reis verder en gaan we de Great Ocean Road rijden richting de Twelve Apostles.

• 13 September 2016 - 18:10

Raymond:

Erg leuk te lezen! Zo nu en dan log ik even aan.

groet, Raymond

• 14 September 2016 - 14:19

Semmy:

Hoi Raymond, wat leuk! Groetjes

• 15 September 2016 - 22:35

Nick:

Ik ben positief jaloers. Wat een sport allemaal!!