Dag 3: ontspannen - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu Dag 3: ontspannen - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van SvenSemmy - WaarBenJij.nu

Dag 3: ontspannen

02 September 2016 | Indonesië, Jogjakarta

We beginnen Yogyakarta rustig. We hebben onze gids direct vrijaf gegeven om te kunnen uitrusten van de vlucht. We hebben heerlijk uitgeslapen, al zijn we om half 5 even bruut wakker gemaakt omdat ze door allerlei speekers hier in de buurt gingen bidden. Ze bidden me wat af hier zeg, je hoort dus echt 5 keer door de speekers wel een half uur lang dat ze aan het bidden zijn.
Semmy schrok om kwart voor 10 wakker en maakte Sven wakker. Want ja, ze wilde haar favoriete maaltijd van de dag, het ontbijt, kostte wat kost niet missen!
Na een lekker ontbijt waar je de keuze had uit een volledige Indische rijsttafel en nog veel meer zijn we gaan liggen aan het prachtige zwembad.
Het water is heerlijk, zeker niet te koud, maar ook niet te warm dat je niet meer afkoelt. Gewoon heerlijk!
Hoe mooi kan het leven zijn! Nog geen week geleden hadden we een pracht van een bruiloft! Waar alles zo prachtig was! En nu zitten we op Java. In een hotel met prachtige tuinen, zwembaden en wat een natuur! Wat hebben we het slecht..
We hebben overheerlijk gegeten aan het zwembad. Gegeten zoals de Indonesiërs, dus met een vork en een lepel!
Morgen staat Prambanan op het programma en eventueel een stadstour.
Selamat siang!

• 04 September 2016 - 15:41

Renee:

Wauw wat geweldig, super om jullie op deze manier te kunnen volgen. Geniet er van!